guanis

Direktlänk till inlägg 24 april 2011

Rubrik?

Av alexandra ♥ - 24 april 2011 21:16

Hejj, har nt bloggat på 2 dar nu.

Men det är för att jag har varit på påskpyssel på fredagen hos mina kusiner, och dagen efter var jag på landet och leta påskägg med kusinerna och på kvällen var det påskmiddag, ^^

Det är så kuul med påsken! :DD

Och påskäggen i år var proppfyllda med godis! Eftersom jag hade gjort dom.

Mweheheh x']


Det har varit en underbar dag idag men har inte varit ute..förutom att jag har solat på balkongen 8']

Heh.


Men, men..nu är snart lovet slut, sista dagen imorgon ;'C

Men det ska bli kul att träffa alla kompisar igen! :'DD


Idag har jag ingen "dagens moviestar" så det blir nog fler imorgon då ;)


Jag tycker det är såå kul att läsa bloggar!

Speciellt mspbloggar :)

Här har ni några bra som jag brukar läsa:


www.moviestarnoxxi.bloggplatsen.se

www.mspstar.blogg.se

www.jakobslife.bloggplatsen.se


KRAMIS♥


// Guanabana♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra ♥ - 12 juni 2011 19:27

Cha Cha ;D

Av alexandra ♥ - 12 juni 2011 17:43

Hajjsan! ;D Här e dom mspbloggarna som jah brukar läsa!      www.mspthezz.blogg.se www.mspsiara.blogg.se www.entuffing.blogg.se www.mspkings.blogg.se www.mspjocki.blogg.se www.mspmee.bloggplatsen.se www.mspstar.blogg.se www.mspsot...

Av alexandra ♥ - 12 juni 2011 15:49


Jaoo, har gjort en ny artbook på msp ^^ Nu har jah ju redigerat den lite o lagt till text..men här kommer den..! :D   Den blev lite liten kanske, men ajah. Man ser ju iaf. ^^ Om ni vill se en närmare bild kan ni ju kolla på msp, elr.. så kan...

Av alexandra ♥ - 12 juni 2011 09:03

Jaoo, sjuk nu igen..! O vet ni vah..halsen igen fast den här gången har även ögoninflamation drabbat mig ;c Jöööbiiigt! x'O Ajah, man får helt enkelt hitta på något kul som gör en gladare! ;D I mitt fall e deh Msp! Höhöh, ska löggah in på m...

Av alexandra ♥ - 12 juni 2011 08:52


Jah vet nt vah som hände men deh blev väldigt dampigt när jah skulle skriva svaren på frågorna, så jah får helt enkelt skriva dom här (;     Svar på fråga 1: Deh får stå för dig..! ;'O   Svar på fråga 2: SURE! :D Efter jah har ätit u...

Presentation

Hejj!
Guanabana här ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards