guanis

Alla inlägg under april 2011

Av alexandra ♥ - 24 april 2011 21:16

Hejj, har nt bloggat på 2 dar nu.

Men det är för att jag har varit på påskpyssel på fredagen hos mina kusiner, och dagen efter var jag på landet och leta påskägg med kusinerna och på kvällen var det påskmiddag, ^^

Det är så kuul med påsken! :DD

Och påskäggen i år var proppfyllda med godis! Eftersom jag hade gjort dom.

Mweheheh x']


Det har varit en underbar dag idag men har inte varit ute..förutom att jag har solat på balkongen 8']

Heh.


Men, men..nu är snart lovet slut, sista dagen imorgon ;'C

Men det ska bli kul att träffa alla kompisar igen! :'DD


Idag har jag ingen "dagens moviestar" så det blir nog fler imorgon då ;)


Jag tycker det är såå kul att läsa bloggar!

Speciellt mspbloggar :)

Här har ni några bra som jag brukar läsa:


www.moviestarnoxxi.bloggplatsen.se

www.mspstar.blogg.se

www.jakobslife.bloggplatsen.se


KRAMIS♥


// Guanabana♥

Av alexandra ♥ - 22 april 2011 14:24

BLÖÖH   

Idag har jag gått runt i olika chattrum och tjänat pengar på "pengarpåsarna" och "frågesakerna", hah.

Jag chattar typ aldrig i chattrummen.. ;'PP

Jag försöker bara tjäna pengar x']


Jahah..har inte så mkt att bloggah om mer för tillfället.

Höm, höm, det var ju mkt jag skrev 8'}


Men ska göra påskägg med göttis i nue, meheheh..! 8'DD


// Guanabana♥

Av alexandra ♥ - 22 april 2011 13:33

Nu är det Tiki-Tema på msp! 8']

Me like! ;DD

  

    <-- Min stil till det här temat.   


// Guanabana♥

Av alexandra ♥ - 20 april 2011 20:45

Dagens Moviestar idag blev KortFilmer.,!

För han är cool!   

Och så ville han det..! ;'DD

 

// Guanabana♥

Av alexandra ♥ - 20 april 2011 20:20

Hejj, jag har fixat en header nu, ^^<3

Vad tycks? 8'D


// Guanabana♥

Av alexandra ♥ - 20 april 2011 19:20

Jaoo, här kommer bilder på Thezzan & Malina_Söt, ^^<3

    Sötisar♥


// Guanabana♥

Av alexandra ♥ - 19 april 2011 15:37

HEJHEJEHEJJEHEJEJEHEJEHEJHEJELIHOPPSAN 8'DD


Idag har jag varit på bröllop.

Malina_Söt och starmarkus har gift sig!

GRATTIIS till dom!! :'DD


Och vet ni VAAAAAD??!!

Thezzan kom 2:a i Dektektivtävlingen!!   

WOAAAAAH! Därför är hon defenitivt dagens moviestar! 8'DD

MEGAGRAAATTIS till Thezzan!!  


Jag har bara ett liiitet problem..jag har ingen aning om hur man tar kort på msp och sparar o.s.v...man jag kommer nog att lära mig..inom kort! 8']

Och då får ni nog en bild på både Malina_Söt och Thezzan! ;D


Hahah, den här smilisen är så sjukt rolig!!    HAHAHAH, DAMP! X'DD


HAHAHAHA! x'd


// Guanabana

Av alexandra ♥ - 18 april 2011 21:53

HAJJSAN 8'DD


Ni som kollar på mina filmer vet ju att Jag började ju med Spy Kids! filmen i flera delar, men det är typ inga som kollar. Därför är jag väldigt seg på att göra nya delar   

Men jag kommer förmodligen göra alla delar..till slutet!

När jag kollade igenom mina filmer för ett tag sedan märkte jag att jag har flera filmer som  är i "delar", som jag inte orkat fortsätta med.

Heh.

Men, men..som sagt, det går väldigt segt för mig när det gäller filmer! x'P


Och juste, jag har ny bäzza på msp! :'D

littlesunshine, ^^<3

Schötis♥


Funderar på att börja med "dagens moviestar", tror faktiskt det blir så, men isåfall börjar det imorgon ;D


KRAM


// Guanabana


Presentation

Hejj!
Guanabana här ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards